Uleiul de macadamia

SONY DSCAlt ingredient ieftin si la indemana, dar facator de minuni totodata, este si uleiul de macadamia. Sta frumos asezat pe raftul din „camaruta bunicii” (cum imi place mie sa-i zic dulapiorului meu plin ochi cu pomade) si-si asteapta randul pentru cand alternez uleiurile cu unturile. Uneori prefer sa le mai rotesc intre ele, doar pentru a ma convinge de rezultate. Insa la fel, ma intorc la ele pe rand, cu mare drag. Asadar, am dat o cautare pe google si am aflat despre uleiul de macadamia ca textura si compozitia lui il fac unul dintre putinele uleiuri vegetale asemanatoare cu sebumul uman. Astfel, el poate fi folosit zilnic fara restrictii. Hranitor si catifelat, este perfect pentru a preveni semnele imbatranirii, a trata vergeturile si alte cicatrici, precum si pentru prevenirea oxidarii celulelor cutanate. Uleiul de macadamia este uscat, in ciuda agentilor sai puternic nutritivi, nu lasa urme de grasime si patrunde bine in piele si par. Totodata, are o actiune de filtru solar, protejand culoarea parului si micsorand agresivitatea razelor asupra podoabei capilare. El hraneste parul, il face stralucitor, fiind un ingredient excelent pentru produsele solare pentru ingrijirea scalpului. Uleiul de macadamia poate fi aplicat pe par si ca atare, nedandu-i un aspect gras. Este excelent sa iti ungi parul cu el seara si sa il lasi sa actioneze pe toata durata noptii. Dimineata spala-l si samponeaza-l de 2 ori si vei avea un par luminos, placut la atingere si mai putin uscat. Aplica acest tratament o data pe saptamana.

Uleiul de nuca de Macadamia este un produs natural, exceptional de benefic pentru tratarea afectiunilor pielii; este un ulei stabil, potrivit pentru toate tipurile de piele, in special este benefic pentru tenul uscat, dar si pentru pielea matura datorita continutului de acid palmitoleic.
Acest ulei este nutritiv – este o sursa nemaipomenita de calciu, contine complexul de vitamine B, fosfor si fier. Are un termen de garantie de aproape un an si contine 73-80% grasimi monosaturate.

Uleiul de nuca de Macadamia contine cea mai mare concentratie de acid palmitoleic (acidul gras Omega-7). Acidul palmitoleic se gaseste din belsug in pielea noastra atunci cand suntem tineri, insa scade pe masura ce inaintam in varsta. Se pare ca acest acid ajuta pielea matura sa-si mentina supletea

Sunt miliarde de lucruri de spus despre acest ulei, insa cel mai bine este sa-l folosesti si cu siguranta te vei convinge si tu de beneficiile sale!

Painting belongs to Rebecca Rolf „Spirit Of Life”

Acest articol a fost publicat în Frumusete și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Uleiul de macadamia

  1. Inca nu l-am incercat si chiar sunt curioasa de efecte. Tu de unde l-ai cumparat?

    • sa stii ca de regula merg la plafar pentru a cumpara seminte, nuci, uleiuri bio, creme naturiste gen apidermin:-) bine, asta nu inseamna ca nu am si alte produse din comert. dar incerc treptat sa le inlocuiesc cu cele naturiste :-). daca esti din cluj, inearca plafarul din manastur! te mai astept, draga mea!

      • Te intrebam pentru ca la Plafarul de unde eu imi cumpar de obicei nu am vazut sa aiba, dar poate aduc la comanda, ei procedeaza si asa. Credeam ca ti-ai comandat de pe un site de specialitate.
        Oricum, abia astept sa-l incerc! 🙂

  2. nu prea imi comand de pe internet sa stii! am avut cateva comenzi care nu coincideau nicicum cu descrierea si am renuntat. insa, plafarele mici, comuniste sunt super aprovizionate cu uleiuri de genu’. uneori fac si pachetele de 3, 4, 5 sticlute de cate 10ml la super-pret! in felul acesta, ai sansa sa incerci cat mai multe si sa alegi care-ti face cel mai bine. mie de exemplu, uleiul de argan nu-mi face bine la ten, insa pe corp e excelent! imi place f mult uleiul de macadamia, pentru ca-l pot folosi si pe tipul zilei, deoarece este uscat! sper sa-ti placa!

Lasă un comentariu