Metode de a manca mai sanatos

imagesCACRTOZG
Citesc blog-ul lui Valentin Bosioc(antrenor personal, instructor aerobic-fitness și tehnician nutriționist acreditat, cu recunoaştere naţională şi internaţională) de mult timp si ma inspir foarte mult in corectarea alimentatiei si a exercitiilor de fitness. Asadar, unul dintre articole sale, ne readuce aminte cat de importanta este alimentatia in viata noastra si ce casa buna face cu sportul.

1. Porții mai mici. E foarte simplu să controlezi mărimea porților. Am dat foarte multe informații despre asta în “Calea spre un abdomen perfect“. Pe scurt: garnitura trebuie să îți încapă în interiorul palmei, friptura trebuie sa fie cât palma (lungime, lățime și grosime), desertul (care e de preferat să fie fruct) să fie cât pumnul închis.

2. Umple-ți farfuria cu culorile naturii. De fiecare dată am recomandat consumul multor fructe și legume de sezon. Aceste sunt pline de antioxidanți, fibre, enzime, vitamine și minerale. Cu cât e mai colorată farfuria ta cu aceste minunății ale naturii, cu atât corpul tău va arăta și va fi mai sănătos.

3. Mănâncă echilibrat, regulat și sănătos. Oamenilor cu care lucrez le recomand mereu regula celor 5 degete: adică trei mese principale și doua secundare între ele. Este foarte important ca aceste mese să fie regulate, în fiecare zi la aceeași ora.

Mutumim frumos, Vali!
http://www.valentinbosioc.com

Anunțuri
Acest articol a fost publicat în Sanatate și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Metode de a manca mai sanatos

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s