Vino, iubito..

VINO, IUBITO!

„Vino, iubito, in carciuma mea,
Desculta paseste priveste in jur,
Peretii-mi sunt pustii de iubite
Cu pantece goale.

Vino, iubito, in cerul meu,
Desculta paseste si nu te mira,
Pasunile-mi sunt zdrobite
De cai singuratici.

Vino, iubito, in iadul meu,
Desculta paseste
Si trista zambeste,
Cerurile-mi plang copiii
In pantecele moarte”.

Daca urmezi programul meu incepand din aceasta saptamana, azi am repetat sesiunea de yoga buns.

Un weekend nepaipomenit, draga mea!

Acest articol a fost publicat în De dragul artei și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

