Denise Austin: Yoga Buns Workout


Asa cum am promis, saptamana aceasta am inceput un nou program: yoga. Am ales sa fac yoga cu Denise Austin, un guru in domeniu. Imi place sa lucrez cu ea, are o voce atat de soft, de motivanta, de relaxanta. Am inceput cu sesiunea pentru picioare, fund, coapse – yoga buns, pe care mi-am propus sa o repet de 2 ori pe saptamana.
Alatura-te si tu initiativei mele de a face soprt in confortul si intimitatea casei tale, fara a cheltui bani in trafic, pe echipament scump sau abonament la sala!
A fi sanatos, e atat de simplu si frumos!
Succes, draga mea!

Acest articol a fost publicat în Sanatate, Sport și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Denise Austin: Yoga Buns Workout

  1. 20siunpic zice:

    Imi sunt tare dragi articolele tale, de cate ori le citesc sunt un impuls sa nu uit de mine. Acum ma reintorc la exercitii :))

  2. ma bucur mult sa aud acest lucru, mai ales ca blog-ul meu are rolul de a trezi femeia din noi, acea femeie frumoasa prin simplitatea ei, iar de aici pleaca articolele mele referitoare la darurile naturii: trucuri naturiste, uleiuri etc. totodata, nici o dieta din lumea aceasta mare, nu ne modeleaza corpul asa bine, sanatos si frumos precum o face sportul! este minunat sa ai grija de tine! spor!

Lasă un răspuns

