Buna seara, fetelor!


Dupa o zi luuuuuuuuunga de numa’, am ajuns tarziu acasa, am facut o sesiune de yoga cu Denise Austin – Yoga Buns Workout, o baie fierbinte si un scrub cat mai natural din zahar brun, miere bio si ulei extra virgin de masline. Am masat bine pielea, incepand de la talpi pana am ajuns la ten. Am indepartat bine cu gel hidratant de baie, am clatit cu apa rece pentru a activa circulatia sangelui.
Am hidratat bine pielea tenului cu ulei de migdale, insistand prin masaj usor si delicat. Pe corp am aplicat noua achizitie de unt de shea, pe care il ador. Am imbracat o pijamaluta thermal de vara (sa nu am de furca apoi cu cearceafurile:-). Nu m-am putut abtine, si mi-am masat si varfurile parului cu unt de shea si ulei de argan.
Acest mic ritual realizat doar din produse naturale, nu l-as inlocui niciodata cu nimic in lume. Natura ne ajuta sa fim frumoase!

Alaturi de un pahar de champagne si un film bun, va doresc o noapte frumoasa!

Acest articol a fost publicat în Frumusete și etichetat , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

